Fredag - Jkp

Idag är de fredag solen skiner och de är hur skönt som helst!. Sedan ikväll ska ja och johan på bio , vilken film vi ska se är oklart än. Jag ville se Alice i underlandet men den var ju såklart slutsåld! :( Så i får se vad de blir för film.

Jag har nyss ätit min rutin tallrik med glass. tagit febern, och nej de var ingen idag heller :) Ja får väl bunkra upp frysen med glass hemma nu när de är en rutin på morgonen :P haha ILLA! Igår åt jag en hel del, de tråkigaste är att smaken är typ borta, ja känner om de är starkt eller jätte sallt sedan är de jätte svagt. De ja åt var  såklart glass på morgonen :P lite nudlar, pasta och köttfärssås, banan, och sedan hemma gjort hamburgerkött med tomat. Men de kändes att ja hade ätit för mkt, enligt såren i halsen. De ömmar tillslut. Men ja får i mig mer och mer :) Så idag till lunch blir de pankakor :)

Igår köpte ja mig en hårborste och balsam. För vattnet här i Jönköping är nog hårdare än hemma i karlskoga. Håret blir så tort här. Så ja var tvungen att ha ett balsam här. Borsten lämnar ja också kvar så slipper ja dra på en massa saker. Guuuud va skönt de är och ha ny tvättat och borstat hår :)

Så vad ska ni göra en sådan här fredag?? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0