Fredaglunch!

Nu sitter jag hemma på min lunch. Idag blev de rostade mackor, de var gott! Nu på eftermiddagen har ja 2 st klippningar inbokat, o kanske kommer de in fler. Det får ja hoppas. Tiden går så fort då. Ikväll blir de att åka till Gullspång för att hälsa på våra kära kompisar Judy och Daniel. Vi har inte träffat dom på år och dagar känns de som. Jag har iaf inte träffa Judy sedan i sommras. FY! Så ikväll har vi slagit på stort, vi ska GRILLA! Ja ni hörde rätt, GRILLA! De kommer bli såååå otroligt gott! Bilder får ni absolut se senare ikväll eller imorgon. :)

Hur skall ni fira erat fredagsmys? :)



Kommentarer
madde och hampus

då kan ni väl ta med lite till mig va =)

2010-03-26 @ 17:25:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0