Måndag - jkp

Idag är de måndag och jag har typ gjort nada! Vaknade vid ca 05 låg vaken till johan åkte typ halv nio sedan somnade jag om och vaknade vid 12. Internet funkade inte, ja som var så nyfiken, johan hade skickat en länk till mig på FB. De var en lägenhet som va snygg och som de var visning på idag. Så ja vart uttråkad och somnade om igen och vaknade vid ja ca 1timma sedan. Könt iaf att kunna sova så lätt som ja kan göra. Gör de ont så tar ja bara en alvedon och lägger mig. Såå skönt!

Idag har de gjort ont i munnen en massa. Tog en alvedon i morse, men när den sluta verkar så vågade ja inte ta en ipren. Jag och johan tror ja e alergisk mot de. Halva fejjan svullna igår kväll plus på en massa, då menar ja en massa ställen. Tur så var de inte i halsen! Men ja vågar inte ta mer ipren ifall de är de som gör så de svullnar.

Jag är ialla fall jätte hungrig!!! De är så frustrerande när både mage och hjärna skriker efter mat... Ja försöker o försöker men de bara värker o värker! Jag har lyckats fått ner några skedar mos som johan gjorde. Men de gör så ont att äta just nu. :( ja vill äta!!! Inge mer flytande tack! Ja mår illa så fort ja ser de dära yalla alla flaskorna eller yoghurt eller kräm. De är inte gott längre! Jag vill ha en HÅRDMACKA !!

Så mamma och pappa:
Jag mår bra för övrigt, och ja behandlas som en prinsessa! Önska ja inte var sjukskriven o inte jobba och kunde behandlas så här varje dag! ;) Halsen blir bättre och bättre! Puss på er!♥


Kommentarer
mami

Du är en prinsessa!!!!!love you

2010-03-01 @ 22:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0