Okej.. - Jkp

Nu har ja legat i sängen och kolla på de nya programmet Drömmen om Italien. Jag fick ner nästan ett helt paket nudlar (ja blev mätt o inte att de gjorde ont), de va huuuur gott som helst. Fast de smakade inte så mkt. Jag har ätit glass och banan idag också. wiie luky me va?:D

Jag har funderat lite idag på mitt liv, o hur de är med mig och mina vänner samt hur jag skall göra i framtiden. Men de är tankar ja har för mig själv. Blir bäst så faktiskt:)

Jag älskar att vara här i Jönköping. De är verkligen en plats ja kan tänkas bo på! Jag vill bo här, tillsammans med den personen ja älskar! ♥

Nu enought of this! bye bye!
Natti!


Kommentarer
annelie

sökt mkt? :)

2010-03-03 @ 22:31:44
URL: http://annlii.blogg.se/
Fanny

hur du ska göra med dina vänner i framtiden eller? hoppas man får va kvar ;)

2010-03-04 @ 13:32:11
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0