Party like a rockstar!

Yes, nu skall ja parta lite för en gångs skull! De va den 2 januari sist ja drack tror jag. eller nej jag var på en 25 års fest. De va nog sen senaste gången.

Men ut på krogen skall jag inte, det är Amanda Jensen som spelar på statt ikväll. Jag är ingt big fan utav henne så jag betalar inte in mig för att se henne. Pfft!

Jag skall med Annelie till Jessica som fyller år imorgon men har fest idag! Självklart åker kameran med. Hoppas på en del bilder. Alltid lika skoj! Men Grattis Jessica ialla fall!

Det verkar som en hel del personer skall partaja lite ikväll! Ja kanske hittar en annan fest att gå till efter dom har dragit till statt :P Är de någon som har fest som inte skall ut på krogen så CALL ME! ;P höhö

Nu drar jag! Ciao!
Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0