Såhär blev mitt resultat!

Bilderna blev inge bra men hoppas de syns lite ialla fall (skall försöka få en bättre bild imorgon) :) Ja gillade denna rosa färg.
Den ger mig vår & sommar-kännslor!



Detta var på Min vänstra hand. De var inte helt lätt och kunde bara gissa vad svårt de skulle bli att göra på 'fel' hand, det vill säga högra. Den högra handens resultate jnte helt hundra med men de ser betydligt bättre ut nu än vad de gjorde innan! Men marielle gjorde ett bra jobb, tror aldrig ja har lyckats haft kvar mina naglar i 4 veckors tid!

Här min högra hand, skratta inte!! :P



Kommentarer
mami

hahahahaha...förlåt men du skrev att inte skratta då måste man ju bara...puss på dig..du är jätte duktig...bäst

2010-03-13 @ 18:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0