Tisdag - Jkp

Vaknade vid typ 12, tog febern och de visade självklart inget. (Har lovat mamis att ta de varje dag och sedan höra av mig till henne, så jag hade 36.8) Halsen känns bättre, men vet ej om de är de att jag har tagit en alvedon. När de känns såhär bra som de gör nu, så vill ja bara beställa hem en fet pizza! Men när maten väl kommer i handen på mig så går de inte ner. De gör ont. Så jag får vänta ett par dagar till.



Mina svullnader har jag inte blivit av med, TRÅKIGT!! Jag har funderat lite på om jag skall skriva en bok om detta, töntigt tycker ni. Men vet ni vad? De skiter ja i! Ja ja får se.

Jag har ännu inte fått svar på mitt mail som jag skickade iväg till min chef på hotellet. Ja bör nog skicka ett till. :) Vore tråkigt att åka hem 2 dagar innan ja egentligen skall åka hem. I love it here!! ♥
Fast ja bara är inomhus och sover bort dagarna så älskar ja jönköping!

Nu skall ja börja titta på The hills från starten :) De ska bli skoj!
Vad gör ni denna tisdag era dåliga, usla och fega kommenterare?? ;) hihi

PUSS!



Kommentarer
Madde

Jag tycker INTE att det är töntigt att skriva en bok om det!!!

2010-03-02 @ 21:14:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0