Fredag fredag fredag!

What to do liksom?  Jag skulle mer än allt på hela jorden vilja åka till Älsklingen i Jönköping. Men jag måste jobba idag till klockan 18 och då går de ingen buss. Väldigt synd måste ja säga! Kollade även tog. Men de var så dyrt så de blidde de heller inte. Ja önskade att ja hade en egen bil :( Saknar dig så älskade Johan! ♥ De är 4 veckor sedan vi sågs sist, 1 månad. Gud så lång tid. Tråkigt!!

Nu skall ja till jobbet och ikväll vet jag inte riktigt va de blir, kanske göra om mina naglar? :) Är så sugen på att testa en ny färg som jag har fått hem :) En Pastell orange. Så snygg så!

Vad gör ni denna fredag? :)
PUSS!


Ge mig sommar och sol nu!



Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ]

Såg precis dig och Alex på TV:n gumms :D hihi! Simhopp ; )

2010-05-08 @ 01:01:34
URL: http://lindablom.se
Fanny

haha va söt du är! :)

2010-05-08 @ 23:21:00
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0