Måndag den 10 maj...

Idag är de en ny vecka, denna vecka är de plugg som gäller för min del. Det är 8 dagar kvar tills ja ska lägga av mina prov. Spännande! :)

Idag står de en hel del jobb på schemat. Jag tror även de är mycket inbokningar resten utav veckan också. De är hur kul som helst! :)

Jag har funderar över de här med en Iphone. De blir så rörigt tycker jag när man skall försöka hitta ett bra erbjudande. Men Ja får nog tänka en o en annan gång innan ja bestämmer mig :)

Nu sitter jag här i soffan och tittar på Vakna med the voice. Dom snackar om att de skall bli "Ryss" värme i helgen som kommer. De är väl typiskt när jag har en jobb helg. Suck!! :) men men. De får nog bli att jag sover hemma i helgen. Dom håller på med att byta dörrarna här i lägenheten och ja klarar bara inte av att höra dessa borrljud o vette tusan vad de är. Blä!

Nej nu skall ja fixa till mig och sedan knalla ner till jobbet :) Vad gör ni en sådan här måndag?



Jag vill tillbaka till värmen, allt sol och bad. Jag saknar denna resa!! ♥



Kommentarer
Veronica

Saknar den oxå!! Fy fan va kul vi hade!!



Kram

2010-05-10 @ 18:09:03
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0