Vad ska man säga?

Jag kollade nyss på Bella & Tyra Show. OMG, vissa stunder eller ja ganska många stunder satt jag bara gapandes. Nu får ni ursäkta mitt ordval i detta inlägg. Men hur i helvete kommer någon ta denna människa seriös? Vad är de för jävla spel hon kör? Tror hon att hon kommer bli uppskattad för den riktiga Alexandra? No repect for you bitch! Hon pratar ju emot sig själv vissa stunder så de är sjukt. Ja säger då ditt jävla kinderägg! Växupp!! Hur orkar man tracka ner människor så som hon gör, hon är PINSAM! Allt hon säger i den videon som dom visade i showen, What lixom?

Ääääh! lägg ner de du håller på med!

Så nu räcker de. Nu har jag slösat ett helt inlägg för den människan, som hon inte ens var värd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0