Julgranar hit och dit!

Har ni julpyntat klart för första advent imorgon nu då?

Själv vaknade jag 16.00 idag så jag följde aldrig med J till Örebro för att handla ljus. Så jag funderar på att antingen åka in dit imorgon eller så går ja helt enkelt in på Maxi och köper mig 4st vita blockljus. :)

Något mer pynt blir det inte hos oss iår. Vilket är lite tråkigt. Jag tycker de blir så mysigt när man tar fram lite ljusstakar, fina julgardiner, lite annat smått och gott.

Det blir ju mer och mer populärt att skaffa sig olika färger på granarna. Jag har sett många olika sådana, gröna, blåa, vita, rosa osv. Jag har alltid tyckt att ne en julgran ska vara grön! Men nu de senaste 2 åren har jag mer och mer tyckt om den vita faktiskt. Så nästa år får det kanske bli en vit julgran hemma hos oss! :)

Visst är de snyggt? eller vad tycker ni?







Kommentarer
Kusin Linda

Jag tycker att det är jättefint med vita granar!

När jag flyttar till eget vill jag också ha en vit.

Kör på det! :)

2010-11-30 @ 00:23:48
URL: http://llindaerikssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0