Min shopping dag!

Ja idag var jag på jackt efter en jacka. Först hitta ja inga, sedan hitta jag en på MQ. Men hej va dyr den var. attans otur! Vidare gick vi o sedan struntade ja i de för ja orkade bara inte kolla efter mer. Jag fick iaf med mig ett par skinnhandskar med mig hem från MQ. Riktigt nice! ;)

Vi åkte hem och ja svängde förbi team sportia. Där fann ja en jätte skön och varm jacka. Den kosta 1599:- Att man ska vara lite dumsnål när de gäller kvalite saker. Jag har aldrig i hela mitt liv köpt en jacka över 600:- Men då har ja köpt nya jackor varje år. Varför inte lägga några med lappar och sedan ha den i ett par år åtminståne?

Vad tycker ni om denna fina varma jacka från North Bend?



Jag vill inte ha en vit utan en svart. Den fanns i vit svart och röd. Men har ja tex en röd så kommer jag nog tröttna lite fortare än om ja har en svart. Jag lade iaf undan denna tills imorgon. Jag tror nämligen att jag köper denna imorgon. De är jag värd ;) De får bli min egna födelsedags present. Ja skulle få ett bidrag från J också ♥



Kommentarer
Sanna

Den var jätte snygg sara, en sån skulle man ha :)

Miss ya

2010-11-30 @ 08:33:55
Karin

Jättefin! Man ska unna sig ibland :)

2010-11-30 @ 18:28:17
URL: http://lillak24.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0