Na na na na!

Ja nu har ja haft på bra musik, o sjungit i all högans sky :D Allt går så mkt fortare när man lyssnar på bra musik som man gillar när man ska städa. Allt har flytit på bra här nu!

Igår kväll/natt skurade ja och rensade skaffeiet. Snyggt de blev!! Sedan idag har ja packat ner alla prynads saker och alla ljuslyktor tavlor. Så nu är de tomt på hyllorna :) Jag skurade duschen, och under diskbänken och plockade bort alla krukor och vaser ja hade där. Känns som att de inte är så mkt kvar att packa fast ändå finns de en hel del kvar!

Nu ska jag packa väskan och knalla ner till salongen när mamma o syrran slutar. Jag ska med min pappa till tyskland. Mysigt att åka i detta busväder :)

Sedan vart ja så himla glad. De var en tjej som av en slump kom in på min blogg och skrev till mig. De gjorde mig glad. Tack Ida! :) Ja behöver som sagt få lite nya vänner i Jkp och skaffa mig kontakter här o där.

Nej nu måste ja skynda mig lite :)

Skriver säkert här sedan eller i natt eller något! :)
Ha en jätte trevlig kväll!
Kramisara


Kommentarer
Ida

nähä? haha, vilket sammansträffade!

msn: [email protected]

2010-11-25 @ 17:21:10
URL: http://idamaria.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0