Ordning och reda...

...löning på fredag. Ehm. Nej! De dröjer nog till löning. Men jag hade hoppats att den hade vart på fredag! Vill ha min lön nu! so exited! :P



Idag har jag rensat och gjort iordning i 3 garderober iaf. De tar tid att först typ plocka ut allt och sedan skall man kika på vad som skall vara kvar o vad som ska kastas osv. Sedan så syns de ju inte utåt att man har städat. Tråkigt. Men men jag vet ialla fall att de ser fint ut i dessa 3 garderober :)



Ringde som en galning idag till 2 hyresvärdar. Nappade på andra samtalet. Så nu håller vi våra tummar att vi blir uttagna för att få hyra denna lägenhet den 1 feb. Hopas hoppas hoppas!!! :) Jag vart super duper glad. haha. 'Vi behöver inte kolla på den, vi tar den så fort vi kan!' haha knas Sarah men men vill man ha nått så gör man nog allt för att de ska gå vägen. haha ;P De gäller att trycka på och verkligen visa intresse och vara lite tjatig. Så yes, here i am! Tjatmajan Sarah ;) Jag typ sitter och skrattar åt mig själv, hur ja kunde kläcka ur mig de där till damen på andra sidan utav luren. haha



Sedan hade jag härliga könan här på besök. Nu är ho hemma en sloviss. Hur kul som helst faktiskt. Fast det var länge sedan vi sågs och pratades vid så kändes det som om det var igår vi sågs. Hur kul som helst. :) ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0