Visning!

Yes, idag har vi/jag visning på våran lägenhet här i Karlskoga. Det kommer ett par stycken idag och några imorgon :) De ska bli spännande! Hoppas vi får den såld nu så vi slipper oroa oss att den inte blir såld :P De vore ju lite tråkigt att behöva betala 2 hyror. haha! De slipper gärna jag.



Jag kommer nog få flytta hem till mamma o pappa ett tag, någon månad, som det ser ut just nu. Men det gör mig absolut ingenting. Då får ja umgås riktigt mycket med familjen innan ja flyttar, o de är ju kanon bra! :) Så när exakt vi ska vara ute från denna lägenhet vet jag inte riktigt men de får vi ta ett snack om så fort vi vet om vi har en köpare:)

Nu ska jag göra klart de sista inna folket kommer om några timmar. Vi höres senare sen! :)
Ha det gottans!
Kramisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0