Dom äkta vännerna finns alltid kvar ♥



Igår hade jag och en vän en liten pratstund. De va både roligt och lite mindre roligt, om man nu kan säga så. De är tråkigt att när man skall flytta, så får man inte sin dagliga dos av sina nära vänner. Jag fick många fina ord från denna tjej. Tack! De värmer och de är sådana ord som får mig att tveka lite. Jag har bestämnt mig och jag kommer inte bo kvar här istan. När exakt jag flyttar vet jag inte, beroende på när vi får en lägenhet. Vilket jag hoppas blir snart. Får jag bestämma så packar jag imorgon!

Men det jag vill säga är att man skall säga till sina nära och kära att man betyder något. Samt att höra av sig titt som tätt, man ska absolut inte glömma bort sina nära vänner man har. Gör man det ligger man illa ute kan jag säga, ialla fall när det gäller mig. Hör ni av er så gör jag det, men de är ju självklart att hör folk av sig så hör man av sig själv till dem. Right? :)

Älskar er, ni vet vilka ni är!



Kommentarer
marlén

Pusss gumman <3

2010-10-31 @ 02:00:07
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0