Fluga..

Tyck ja är knäpp, men detta är sant.

Igår när jag städade lite på våran balkong, så helt plötsligt när jag kom in så hörde jag att det surrade till bakom mig. Ja ryckte på mina axlar o struntade i det. Jag hörde säkert fel.

Sedan när jag var inne på toan så kom det in en BAMSE fluga. Den var stor som ett hus. Nej inte riktigt då men. Närmare en stor stor humla. Jag gick ut där ifrån och in i köket. Vipps så var han bakom mig och inne i köket. Gick jag in i vardagsrummet så ja då var han bakom mig och här inne. Var jag i hallen så var han där.

Sedan så öppnade jag ytterdörren och gick ut men han följde inte emd ut dit utan var precis vid dörröppningen o sedan vände. så jag gick in igeno sedan ut, då flög han ut. Sedan när jag skulle sova så fick jag dåligt samvete. Tänk om det var någon, ja men någon ande eller nått? Som kollade till mig eller ja vad som helst. Nästan så jag vill öppna dörren och hoppas han kommer tillbaka in hit! :)


Vad tror ni?  Eller är jag bara knäpp?



Kommentarer
elfina

du är inte knäpp, jag tror helt klart på andar och dem som kollar till oss osv. men jag tycker inte du ska ha dåligt samvete, för det var bara en slö fluga som ville ha sällskap. Dem sista flugorna nu innan vintern är så slöa att det går att plocka upp dem och lägga dem i handen.



Sköt om dej

2010-10-10 @ 20:33:21
URL: http://elfinas.blogg.se/
nadia

Samma sak hände oss för några veckor sedan med. En jävla jättefluga. Jag trodde också det var en humla först, men det var det inte. Det sjukaste är att vi inte har haft några fönster öppna, så vi har ingen aning om hur den hade kommit in. Vi är jättenoga med att inte ens öppna fönserna just nu för att ens vädra för några gigantiska spindlar har byggt bo på våran balkong och jag har fått för mig att dom kan komma in om vi öppnar något fönster. Därför undrar jag hur fan den här jätteflugan tog sig in?! Det var så konstigt för helt plötsligt var den bara där. Och sen när vi vaknade dagen efter var den borta, och jag har fortfarande inte hittat den död någonstans. Mystiskt..

2010-10-10 @ 21:13:53
URL: http://www.prinsessanadia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0