Jönköping

Nu sitter jag i Johans rum och har duschat och skall strax göra mig klar för en dag inne i jönköping's Centrum! Jag vet inte varför men det jag är mest nervös över är hur jag ska ta mig in till Centrum, haha skratta åt mig och tyck jag är töntig. Men det är sant :P Jag har ialla fall fått ett busskort som ja ska fylla på, det går jätte bra.

Men jag vart stolt över mig själv när jag körde hela vägen hit igår och hittade hit! haha Men de kanske ja borde ha gjort efter alla bussturer och hämtningar johan har gjort :)

Det jag skall göra idag som är bestämnt att göra, är att träffa några på ett hotell. Prata lite och sedan se om jag kanske kan få jobba hos dem :) Hur underbart vore inte det? Jag vet att det inte bara är jag som ser fram emot detta just nu. Så roligt! Det ska bli underbart. Men man ska inte ta ut något i förskott! :)

Nä dags att sätta lite fart så jag får något gjort kanske:) haha
se u later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0