Ny hårfärg.

Ja det fick bli lite mörkare slingor på min kära vän Annelie i tisdags. Det blev jätte bra. Nu när det är lite mörkare tider så tycker ja att de är snyggt att man går lite åt de mörkare i sitt hår. Annelie var ju som ni kanske vet jätte blond, ja nästan vit i håret. Så vi gjorde lite slingor efter mkt om och men ;) haha Du är bara så rolig Annelie. 'De växer ju ut' ;) Jagtyckte det blev jätte fint, och det blir finare när man gör slingor i omgångar ist för att slänga på en hel brun färg. När man har varit så ljus som hon var, det tycker iaf jag! :)



Vad tycker ni?


Kommentarer
Hanna Nyvelius

Jag gillart!! :)

Är ju ungefär så jag vill ha mitt hår! :D

2010-10-20 @ 21:47:36
annelie

jag vart supernöjd! klippning nästa, efter lön tänkte jag :)

2010-10-21 @ 14:47:59
URL: http://annlii.blogg.se/
erika

härlig färg:) du jag har en fråga, har du nått tips på hur man kan klippa sig om man har tunt hår för att det ska se lite tjockare ut?Finns det nått som akn göra håret tjockare?

2010-10-25 @ 20:57:04
URL: http://minimini.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0