Finns inga ord för dig!

Nu tänker ja avreagera min ilska här i bloggen, kanske ett dåligt sätt men det är min blogg och jag skriver vad jag vill!

Det hände en sak i början på sommaren. En ganska så tråkig sak. Jag hade länge gått och sucktat efter en Iphone. Tittat runt bland de flesta operatörerna osv. Hittade en som sålde sin för en summa. Vi mailade lite och vi bestämde oss för att jag skulle köpa den. Jag vart osäker och bad min pappa ringa denna kille och prata med honom så han var seriös. De pratade och han var seriös. Jag skulle få kollinummer så fort han fick pengarna. Vilket han skulle få en måndag. Pengarna drogs och jag hörde inget utav honom. Väntade på ett mail. Men fick aldrig ett mail. Ringde men avstängd telefon. Tiden gick och jag börade bli lite irriterad. Tillslut så ringde ja Polisen. Gjorde en polisanmälan hos dom och via blocket. Skrev ut alla mail, annonsen, gick till min bank och skrev ut ett papper på min överföring. Lämnade den till polisen och pratade med dom.

Nu berättar jag inte allt, i detalj. Men de vet ni säkert varför.

Idag fick ja ett brev från min bank.. Jag blev jätte nyfiken och slet upp kuvertet. Fallet nerlagt.. WHAT? JA kände hur de bara började koka inom mig.. Ja kände hur mitt hjärta började dunka fortare o fortare. Jag blev arg. Ringde min pappa och berättade om brevet. Vi ska prata med polisen igen och fråga lite.

Nu i efterhand så är jag såååå fruktansvärt förbannad. Jag skulle kunna göra vad som helst. Vilken tur jag vet vem du är, och vart du bor.. Du ska passa dig jävligt noga!

Det är fan MINA pengar du har stulit. Att man vågar lura folk på detta vis, jag vet att det var inte bara jag som blev lurad på denna annons. Du är ett jävla SVIN!


Kommentarer
Marie

Fy, för dessa människor som luras. Det är ju helt sjukt att dom kan ha det på samvetet. Det är ju dom som mår skit säkerligen, men då snor man ju inte andras pengar.. åå va arg man blir av sånt här..

Men hoppas att det löser sig för dig.

Kram

2010-09-24 @ 18:54:54
URL: http://miiniior.blogg.se/
malin

vilken jävla idiot. hoppas han/hon åker fast!! Stå på dig

2010-09-25 @ 01:11:01
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0