De vor inga fel..

Jag vill ha sommar nu! Vara klar för beach 2011, känna solbrännan hetta på kroppen. Ha semester, ta ett par kalla i solen på en uteservering! INGA FEL!!

Detta kort är tagen bara någon vecka innan vi skulle åka till Alanya tror jag. Pressat i solen och superblonda! När jag ser denna bild saknar jag mitt blonda hår jätte mycket faktiskt. Men jag vet ju att blir jag sådär blond igen så kommer jag inte orka göra min utväxt, och jag kommer inte ha tillgång till det nu på samma sätt som jag hade när jag jobbade på min förra salong.


Kmr du ihåg virre, pressat det sista inför alanya, nyslingade i håret och jätte pirriga tjejer. Fasen va skoj vi hade det dessa 2 veckor vi var där. Saknar det faktiskt. Sol&Bad&Drinkar, och framförallt VÄRME!!

Nej de får bli lite ljusa slingor nu för min del. Nu har jag varit 'natrulig' ett bra tag. Visst det är jätte skönt att slippa utväxten men nu vill jag ha de lite mer sommrigt ;) lite mer blondare :) Så nu ska ja bara ta mig i kragen och åka hem till mammis :) Så jag får bli fin i håret, just nu är det som ja vet inte vad, risbuske rent ut sagt! =/ illa, när man själv är frisör, hahah


Kommentarer
Emelie

10 days to GO sen får jag steka runt i bikini :)

2011-04-19 @ 23:10:04
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0