Imorgon..

..går vi in på en ny fas, och det blir att gå på diet. Jag har länge varit lite halv emot denna diet men jag är väl inte den som ska säga de ena o de andra, så vi skall allt testa. Det blir LCHF. Ett par vänner till mig har kört på denna diet ett tag. De gav dem resultat o jag hoppas att det ska ge oss resultat också! Det tar lite emot att bara käka fett, de låter fel. Men nu skall vi köra på ett tag och se om de är något att rekomendera :)

Har lite träningspass bokat i veckan och de skall bli skönt att få igång de riktigt nu efter min förkylning som ja hade i ett par dagar/någon vecka! Imorgon blir det Pump, och onsdag blir de att springa runt munksjön. Denna gång skall ja försöka hålla ut o springa på ännu mer, ska testa att ha musik så kanske de går lite lättare. Det brukar det göra för min del. :) Sedan blir det ett antal CT träning också!

Härligt!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0