Nagel-arbets-bord

Detta skall jag nog införskaffa mig, det är inte helt hundra ännu men jag funderar skarpt på det. Det kan vara en bra investering. Dom har sängt priset någe så grymt på det också så de gjorde ju inte saken till det bättre :P haha

Jag har tänkt att använda det till ett nagel-arbets-bord. En vän till mig har ett sådant och jag fastnade för det första gången jag såg hon ha det. Det var bra mått och bra ytor på det.


Bra att man kan skruva på och av benen och placera det på vinden :) Sedan när det är någon som vill ha snygga naglar så är det bara att ta ner det och skryva på lite snabbt, chipp chopp! :)

A det är väldigt lockande!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0