Nya hårda tag!

Nu på måndag skall jag och mylove lägga i en ytterliggare hårdare växel. Vi kommer lägga in mer pass i veckan och öven skall ta oss an en löpar-runda. Ja ni hörde rätt, jag skall ta mig i kragen och försöka ta mig ut på en löparrunda. Vilket jag INTE är så värst taggad till att göra, men skall de hända nått mer mä kroppen så skall man väl försöka utsätta sig för lite pain ;) Right?

Vi har rutin att köra pump varje måndag och skall få in spinning och box också till rutin. Boxen är rätt svår att få tider till men jag hoppas att man hinner denna gång att få en plats. Sedan har jag som mål att de dagar jag är ledig skall jag peta in 2 pass per dag, ett morgon och ett kvällspass.

Vikten rör sig sakta men säkert neråt, men de är segt! Skall lägga om kosten så de händer lite mer och går lite fortare. :)



Är det några läsare som tränar och försöker komma iform till beachen 2011? ;)



Kommentarer
Veronica

DE VET DU!! haha

2011-04-14 @ 22:19:07
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Kristin Rådström

Jag gör! :) kör hårt nu inför sommaren! Hoppas allt är bra nere i Jönköping! Kram

2011-04-15 @ 07:34:50
mami

jag kör varje kväll på ct,n..ca en halv timme..men har ökat motståndet lite ..bra va...har minskat lite på vågen..haha...kram

2011-04-16 @ 23:06:41
URL: http://aranele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0