Onsdag!

Då går vi in på onsdag. Vi börjar med att strax åka till jobbet. Undra hur lång min dag blir idag :)

Mylove har tenta idag så vi ses inte förens ikväll, ca 20.00

Jag själv skall nog ta mig till gymmet, är ja smart så gör ja de näst intill när jag slutat jobbet. Idag var det planerat att vi skulle springa runt munksjön, men vet ej hur mylove känner för när han kommer hem. Vi får se :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad de blir för något smaskigt, men funderar på att köpa o steka kyckling filéer. Men de spörs! :)

Nä nu måste jag rusa! Ha en kanon fin dag mina sötisar, Puss!♥


Kommentarer
Minna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 13:14:09
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0