Påsk!

Nu är det påsk, och min jobbhelg börjar. Hoppas de går bra och att a inte slutar allt för sent!

Idag kommer mina färäldrar+ lillsyrran och hennes kille samt 2 familjer till, dom ska campa på en camping här i Jkpg. Så där skall jag tillbringa min lediga tid efter jobbet, tillsammans med dom! :) Lovly♥

Inatt sov jag här i lght själv för första gången. Det var lite läskigt, och så fruktansvärt tomt! Jag har sedan vi flytta hit sagt att de spökar, o jag är ju inte all för sent ute o skrämma upp mig innan ja ska sova. hua! Men imorgon kommer mylove hem igen, skönt! :) ♥

Nu hinner ja inte skriva mer innan ja ska gå bort till jobbet. Jag hoppas att ni alla får en riktigt fin påsk och njut av ledigheten ni som är lediga :)

GLAD PÅSK!

puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0