Tisdag - Ledig - Massor att göra!

Nu strax kommer Sara hit och skall bli fin i håret innan hon åker iväg på en resa. Ska bli skoj att få använda saxen faktiskt :)



Sedan skall jag försöka få mina naglar gjorda, om jag hittar ork för det.

Klockan 14.00 har jag tvätt tid och skall ta ner all tvätt och tvätta upp det. Varför skall man alltid vänta in i det sista med ALL tvätt? :S Nä de måste bli lite bättring på denna front!

Ikväll skall jag hinna med ett CT pass också. Efter gårdagens BP pass känner ja inte sådär jätte mkt av än. Men jag ska väl inte säga något förs imorgon eller dagen där på. Men hoppas att det inte blir så allvarligt ;) haha

Skulle hinna med att gå ner till stan också för att handla en present till mylove som fyller imorgon! Jag har mina aningar om VAD jag ska köpa men är osäker än :p

Nu måste ja kila vi höres senare sen !
PUSS!


Kommentarer
Fanny

jaha du gjorde det, visste inte det :P

Synd att du inte hann komma på mina pass;)

Verkar som det går bra med träningen, roligt!! :)

puss puss <3

2011-04-05 @ 11:06:18
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0