Tooooorsdag!

En soooolig torsdag med andra ord. Idag slutade jag i bra tid. Kom hem, cyklade till gymmet och körde 30 intensiva minuter på CT'n! Sedan hem, för att få lite sol på kroppen, somnade till och med på balkongen :) Hur underbart som helst!♥

Nu är jag duschad och klar för att möta upp Ida på stan. Vi ska gå på en kundkväll på Granit. En inredningsbutik. Ska bli skoj att träffa den tjejen igen. Det var ju ett tag sedan :)

När jag kommer hem så har älsklingen gjort mat till oss, det ska bli gott. för magen börjar allt att bli lite hungrig.

Dagens måltider har sett ut som så, frulle - ett par salamiskivor, lunch - Jätte god kyckling&bacon och sallad, Mellis - Salami, gurka & köttfärsbiff. Ikväll vad darling kommer laga vet jag inte, så det ska bli spännande! :)

Vågen visar snart -2kg. Jippi!! Jag hoppas att de fortsätter neråt, de vore kul att nå sin målvikt!  :)



Kommentarer
Tess Viitanen

Vad duktig du är:-)))

Vilken diet/metod kör du efter??

Jag började med LCHF för en månad sedan och har -5 kg på vågen....jiippiiii

Och jag får ju är lyxmat varje dag:-)

Saknar dig!

kram

2011-04-28 @ 19:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0