Underbart att ha vår nu!

Det märks på alla man möter ute att man är gladare och mycket trevligare. Det är så mycket folk ute nu när solen är framme och när de är varmt ute.

När jag slutade jobbet så åkte mylove och hämtade mig så åkte vi upp till stadsparken o där var det ett par klasskompisar som satt o stekte i solen med en kall öl. Det såg inte så dumt ut faktiskt! Själv tog jag och mylove en varsin glas :) När vi kom hem tog vi oss lite mellis och sedan städade ja lite grann och efter det intog jag balkongen igen. Där var det vindstilla och solen stekte på rätt bra. Jag njöt så mycket så jag somnade och vaknade en timma senare och hade fått lite färg i ansiktet! hihi :) Lovly♥

Vi kan nog inte ha haft bättre eftermiddagssol på våran balkong. Vi har inget som skymmer solen på flera flera timmar. Det kommer bli sjukt gött på sommaren kan ja säga er! Jag och mylove kom fram till att vi bor jävligt bra här, vi har nära och bra till allt som man behöver ha. Affären, busshållsplats, gång avstånd till stan, skola, gym & jobbet. Bra och ljus lägenhet, lagom stor för oss. Detta kunde inte bli så mycket bättre för oss :) Jag älskar det!♥

Älskar dig mylove så otroligt mycket, är så himla glad att jag tog steget och flyttade hit till dig. Det var nog de bästa jag gjort!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0