Underbart!

Idag fick jag en underbar kännsla i kroppen när jag körde mitt pass på CT'n.

Det måste ha med min vila att göra, att de kunde kännas så lätt den där timman som brukar vara ett rent helvete att ta sig igenom. De första 20-30min är verkligen de värsta minuterna på hela timmen. Men när jag körde igång och första gången ja titta på tiden så hade det gått 24min. Resten utav tiden sprang jag med ett leende! HÄRLIGT!



Vi tar en gammal bild på svettiga mig, idag var jag dubbelt så svett men hade ork kvar i kroppen ;)



Kommentarer
Fanny

det låter som Indoor walking skulle vara nåt för dig gumman (: Du som älskar att träna på CT.

Prova någon gång (:

2011-04-04 @ 21:46:56
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0