fixat och dolat!

Idag har jag varit ledig på förmiddagen. ah. eller fram till 16:) Jag skulle sova ut men sov inge bra efter att mylove åkte till jobbet. Jag vaknade till ochfrån i ca 3 timmar. Efter att ha vridit och vänt på mig så orkade jag inte ligga kvar i sängen. Så jag gick upp och satte mig i soffan och glodde å tv och surfade runt på nätet. Jag fick en super duper bra ide!

Jag skall fixa lite här i lghten tänkte jag. Men de skall vara lite 'hemma fix'. Jag har lagt bud på ett par jätte gamla nycklar. Sedan skall jag få tag i en gammal nyckelring, typ en sådan som visas på denna bild :)



När jag har fått tag i det så skall de få tags i ett spetsband eller något fint band överhuvudtaget. Men mer vill jag inte avslöja förer förens min ide är verkstäld :) Det kommer bli så fint här hemma:)

Det som jag vill ha upp på väggarna är lite hyllor och tavlor. Det är så tomt på dessa stora vita väggar. Men jag har ju tummen mitt i näven när det gäller sådana saker som att borra osv. betongväggar är ju inte så speciellt lätt att borra i och få det bra. Jo tack det vet vi. Vissa små hyllplan hänger :( inte så snyggt men de får ta tags i en annan dag!

Annars så tycker jag att de är väldigt fint här hemma, det är bara de små detaljerna som skall fixas. ev nya tyger runt omrking här inne också.

Aaah de blir spännande! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0