Hej hopp!

Hejsan hoppsan!

Idag slutade jag tidigt. Både skönt och inte. Jag gjorde mig enhugedamig lång ''todo''-lista som behövs göras. Men nu när jag kom hem så försvann mitt humör för det. Så nej tack! Nu skall jag bara ta det lungt. Äta lite iom att de inte vart någon mat för mig på jobbet. Sedan skall jag försöka få in lite ny musik i mobilen och få ordning på mitt tränings-schema! :)

   

Annars idag blir det att gå iväg till gymmet o en promenix med Jonna :) Nu skall rutinerna komma på plats. Och för att stanna i höst!

Igår var jag och shoppade med Jonnis på våra lediga dagar. Vi käkade lunch och hade de allmänt trevligt. Det var endag helt i min smak. Det blev lite smått och gott. Till och med mylove fick en liten present utav mig, han blev jätte nöjd :) Jag är nöjd med dagen som var igår!♥
Fler sådana tack!



Kommentarer
Johanna

heej fin blogg,lust att följas åt via bloglovin? :)

2011-08-23 @ 16:01:08
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0