Dag vilsen..

Dag vilsen så det skriker om det.. Men det gör väl inte så mkt, jag har inget jobb att passa ändå.

Idag måndag har jag hunnit med att kolla lite på rean som har börjat men det var inte så mkt att ha tyckte jag.. Vi var sugna på en docka, ljudgrej till våra iphones men så stod det inget pris och alla var upptagna som jobbade där så vi struntade i det! :))

Åt tillsammans med Madde & syster yster gjorde jag ikväll. Det var super gott! Efter det åkte jag med syster hem och tittade på Victoria Secret Fashion Show. Jag har redan sett detta års show men kan se dem om och om igen. Så otroligt bra och roligt att titta på:))

Stormen har kommit tillbaka verkar det som.. Usch jag blir lite orolig när jag hör hur det susar ordentligt utanför mitt sovrums fönster...

Imorgon blir det att få håret fixat och kanske fila till sina naglar;) mamma ska hinna bli fin också om sina naglar! Får se om det blir något mer än bara klippning:) är sugen på att bli lite mer blond. Men vet inte riktigt:)

vad tycker ni att jag ska göra??:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0