Work-nail-chillidill!

Just nu är jag på jobbet, det går bra men segt! Alltid så stressigt när många reser.. Men men det går väl undan :)

Idag efter jobbet blir det att göra naglar på mig själv. Jag ska bli jul fin!:) Jag gjorde fina Sanna fin igår och va snygg hon blev om sina händer ;) ojoj!! Jag blir nog minst lika fin idag:)

Senare så ska jag samla mod för att ringa ett jobbigt samtal. Vi får se hur det hela slutar.. Pust!

Annars så står pump på schemat men det blir att avboka det idag iom att jag fortfarande är förkyld. Inge bra att ta sig iväg och köra slut på kroppen då. Och det går inte bara ta det lungt på ett pump pass. Inte för mig iaf :D all or nothing haha!!

Nä nu måste jag rusa! Hej hopp!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0