Är våren påväg?

Det känns nästan som att våren är påväg, ialla fall här. Solen skiner och de ser så varmt och härligt ut. Dock så är de inte varmt, det blåser kalla vindar. Men hittar man en plats o solen där de inte blåder något så lär de vara underbart!

Denna dag skall jag försöka ta mig till Högskolan för att få ut lite Cv, som jag skall sprida ut här istan. Annars så fick jag ett enormt blogg sug! hahah. Det har inte varit så mycket bilder på sista tiden, vilket kan kännas lite tråkigt. Men de blir de ändringar på :)

Annars så trivs jag jätte bra här, lägenheten är ljus&fin och håller på att bli jätte fin och mysig! Det är inte sådär jätte många lådor kvar som stor här, så de känns skönt. Annars brukar det stå lådor ett bra tag o bara stå där o se allmänt fula o tråkiga ut. Så idag ska ialla fall en låda väck. De är lika bra att få bort dom. Så de ska fixas.

Ne en dusch på detta så ska jag kommer någon vart! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0