Härliga fredag?

Eller inte, jag har gått och blivit jätte förkyld vilket jag inte alls har tid med att vara just nu! Visst härligt med att de är fredag för imorgon kommer resten utav vårat flyttlass, ååhh! de ska bli skoj!

Så dagens schema är såhär:
Plocka upp allt från golven, dammsuga!!
Kolla över vilka lådor som skall upp på vinden.
Få vinden ur plockad av våran vaktmästare, iom att den var full med skit som inte var vårat!
sedan vet ja inte vad som skall ske.

Sedan har ja gått och funderat på och stört mig på en sak i våran hall. ett vägguttag. Grr.. Den sitter i vägen! Ja kommer inte få in våran skoskåp där :( Så ja får tänka om lite i hallen tror jag. Men men de finns andra lösningar också! :)

Nä man kanske skall sätta lite fart här så man får något gjort :)
Ni får ha en bra dag så kanske vi höres senare idag! :)

PUSS!


Kommentarer
emelie

krya på dej.

2011-02-04 @ 18:15:06
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0