Hellu!

För det första.. Vilken träningsvärk jag har i armarna idag! uuh! Men ja trivs som handen i handsken här i våran 2:a. Nu längtar jag bara tills alla våra möbler är här på plats :)

Igår när jag skulle låsa upp dörren så var den öppen, och så klart har dom målat om i vårat badrum, så de är fräscht o snyggt! Så imorse idag så kom dom hit igen och ställd in badkaret på sin plats istället för att ha placerat det mitt på hallgolvet hehe. Så nu är det tomt i hallen. De blir att införskaffa sig möbler på torsdag eller fredag. åhh, men jag vill NU! 

Idag är mina planer att få undan så mkt lådor som de går, samt kolla in var våran tvättstuga är. Jag var upp för att kolla till vårat vidsförråd. Men HJÄLP vad läskigt det var där, de är lungt en spökvind. Dit går jag inte själv igen hahah! Gud vilken fjant jag är! :P Nu skall jag få ur lite musik i lurarna och sedan knalla ner i källaren för att leta reda på en tvättmaskin :)

Här i 'Jönkan' lyser solen så fint, hur är de hemma i Karlskoga? :)

PUSS!♥



Kommentarer
mami

God morron vännen...sovit gott hoppas jag..jag har oxå ont i armarna..haha..här hemma skiner solen det är ca 3,5 plus grader...passa på att komma ut i friska luften oxå...puss så höres vi kanske ikväll

2011-02-02 @ 13:26:15
annelie

2011-02-02 @ 16:15:37
URL: http://annlii.blogg.se/
annelie

Här har det med varit sol :)

Du får lägga upp lite bilder så fort ni gör i ordning! :)

2011-02-02 @ 16:16:48
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0