Hemma från stan..

...Nu är jag hemma från fikat med Andrea. :) De var skoj att träffa henne efter så många månader. Kul att träffa någon här istn och prata lite med.

Nu här hemma så skulle ju jag gå ner och titta i tvättstugan, och vilken otur ja hade, det var fullbokat. Tycker de är lite dåligt här i huset, det är 2 trapphus som skall dela på max 2 maskiner. Hur går det ihop? Sedan fick jag se att jag kommer jobba imorgon, så jag skall ner nu strax och boka tid för mitt gigantiska berg på torsdag :)

Så nu skall ja ta mig tid för att fixa med en hujeda mig stor hög med papper. Det skall in i pärmar och bli ordning här :) Sedan får jag väl se hur dagen slutar :)

Vad har ni gjort denna måndag? :)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0