Måndag!

Måndag och som de brukar sägas, ny vecka nya möjligheter :)

Idag är jag ledig så idag har ja lite jag skall hinna med. Först ut nu är en PW runt munkan med Sara. De ska bli skoj att tröffa henne. Har inte träffat henne sedan hos dig Sanna. haha De är länge sedan, förlänge sedan :)

Efter PW'n blir det hem och duscha och fräscha til sig för att sedan vid 13.30 skall jag möta upp Andrea i stan för att ta en fika, henne var de med jätte länge sedan jag träffade :) Efter fikat så skall jag ta mig an detta stora berg med tvätt som har samlats här i sovrummet. Skönt att få bort allt från golven, plus att jag skall skruva ner mitt gamla skrivbord och lägga de på vinden :) Sedan är jag friiii, hehe

När mylove slutar skolan i eftermiddag och när de passar skall vi ta oss mot gymmet för att börja ta tag i tränandet :) De ska bli skönt!



Ge mig vår/sommar nu tack! Det får en att bli så mkt gladare om dagarna och man har en sådan energi!



Nej nu skall jag klä på mig och fixa lite så jag kommer iväg i tid så inte Sara behöver vänta ihjäl sig på mig :P haha Det vore ju lite tråkigt kanske! Där vi skall mötas så tar det ca 20-25 min att gå, så bäst att sätta fart! :)

Vi höres senare sen, PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0