1-1-2011

Jag börjar med att säga tack till de vänner som var med igår och firade nyårsafton! Det var trevligt och väldigt lungt firande, vilket kan vara väldigt skönt ibland! :)

Vi lagade käk tillsammans och sedan spelade vi Wii. sköt raketer och skålade in de nya året. De ända som jag saknade var min Älskling. Han fick jobba igår och jobbar nu idag och imorgon också. Hade varit mysigt ifall han var med igår. Men men så kan det vara i bland. Jag hoppas att ni hade det skoj igår och att ni inte mår allt för dåligt idag, haha!

Idag har ja inga planer alls, vill se en film med min Love innan han börjar jobbet så vi får väl se om han dyker upp. Annars så blire bara att vara här o tat lungt! :) Vad har ni för planer en dag som denna? :)

pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0