Bra gjort Johannes!

Hahhaa jag skrattade inombords och skakade på huvudet när jag nyss läste detta. Hur kan man träffa så fel? Ja mest synd var de ju om tjejen, och fan va dum jag skulle känna mig om jag var Johannes...


"Hon och jag hade precis kommit hem till mig efter vår andra dejt, hon satt på min sängkant. Jag, lite nervös, hon, förväntansfull. Försökte lätta upp stämningen lite. "Ska jag spela en låt för dig?" Pekandes på min gitarr. "Gärna".

Jag börjar spela, nervöst men försöker agera cool. Tar en fin låt, något som visar henne att jag är en kärleksfull kille. Hon tittar på mig med stora ögon, plötsligt blir de våta. Hon börjar gråta. Jag kommer av mig lite. "Undrar varför hon gråter". Till slut ställer hon sig upp och går ut ur rummet. Jag sitter kvar någon minut, vill ge henne utrymme. Följer efter henne. Omfamnar henne bakifrån och viskar i hennes öra: "Vad är det?"

Hon vänder sig om, kysser mig ömt och viskar tillbaka "Den låten spelades på min pappas begravning".

Bra låtval Johannes, verkligen..."

(Bilden och texten är tagen från hans egna blogg....)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0