DJURPLÅGERI!

Jag hittade denna bild på Kissies.se och jag blir helt stum!!!! Hur kan man låta ens egen hund ha sådana långa klor? Det där kallas djurplågeri i mina ögon! Fy fan rent ut sagt!! Hur kan man ens tycka de är okej?

Det kommer göra skitont för hunden, den kan ju inte gå normalt. NÄ!



Bilden är tagen från hennes blogg. Jag säger som en annan som kommenterade denna bild, hoppas att klorna är GRYMT retuscherade som alla andra utav hennes bilder, vilken ond människa hon är. Detta trodde ja aldrig om henne om ja ska vara ärlig!



Kommentarer
veronica pain

är det hennes hund borde man anmäla henne .. det är INTE ok .. pulpan växer ju och det är farligt :( jäkla fitta hon e

2011-01-24 @ 20:28:45
URL: http://veronicapain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0