Imorgon!! ♥

Yes imorgon vid 15-16 tiden är jag i min nya hemstad :) ♥

Så nu idag har jag en hel del saker att fixa, packa ner mitt rum igen så jag får med mig allt jag har här. Vid 13 tiden skall jag ner till banken för att sätta in pengar. Ikväll skall jag pappa och johans föräldrar packa in i släpet som vi har imorgon. Jag hoppas och ber till gud att alla lådor får plats, men de tror jag inte om jag skall vara helt ärlig :P haha men man kan ju få hoppas :D

Bjuder på en bild på mig och Annelie från i lördags! ♥



Kommentarer
Lisamyek

Underbara lördag :)

Jag undrar vad du använder för verktyg och penslar för att måla detaljer på naglarna? ^^,



Nu säljer jag smycken och accessoarer på bloggen från 10 kr, titta gärna in! Alltid kul att fynda ^^,



http://lisamyek.blogg.se/2011/january/saljes-smycken-ogonfransar-accessoarer-mm.html

2011-01-31 @ 14:21:31
URL: http://lisamyek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0