Min sista natt..

..här hemma i Karlskoga!

Min sista natt i min säng, de ska bli skönt för jag saknar älsklingens och min stora säng. Fast den kommer på lördag så tills dess blir det att sova på en stooor madrass :) Det ska bli mysigt det med :) Åh nu längtar ja tills imorgon natt :P hehe

Imorgon klockan 11.00 slutar pappa jobbet, så runt halv tolv senast är vi påväg neråt till Jönköping. Det är en hel del kartonger som skall lastas utav. Innan de skall jag förbi kontoret och hämta våra nycklar, innan 16.00 för då stänger de :)

Så imorgon blir de upp i bra tid och ställa ut allt som står i de lilla rummet som mamma o pappa skall ta med sig på lördag. :) Ett hejdå till syrrorna skall jag också hänga med att göra, plus att hämta lampor. Uj de är rätt mkt haha varför skall man jämnt stressa? Jag hoppas om drygt 2 veckor att jag finner ett ro, och har allt klart med lgh o jobb osv. Om jag får bestämma så är de klart så fort ja har allt klart i lägenheten! ;) haha Enivis som ja vette tusan!

Nee nu skall ja krypa ner i sängen, vi höres imorgon bitti! Sov gott alla sötisar PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0