Ny vecka!

Ja nu rullar vi in i vecka 2! Det gör jag med ett smile på läpparna. :) Det är 15 dagar kvar tills detta stora flytt-lass börjar åka neråt till Jönköping. Idag har jag gått igenom mina lådor här hemma, det är 5 lådor som ja igentligen skulle kuna packa ner i EN stor flyttlåda. Så ja jag får fixa detta så de ser lite mindre ut ;) Förövrigt så är de en bomb som har slagit sig ner här i mitt rum typ. haha Att ha mkt grejer på detta lilla utrymme är inte okej alltså;) haha men 15 dagar till står jag ut :)

Nu skall jag fixa håret och sminket, jag skall hälsa på bästa Marielle som har syster-yster på nagelutbildning! :) Ska se hur det går för henne och såklart hälsa på Marielle innan jag åker iväg. Ska bli kul att se hur hon har fått det i sin nya lokal! :D 

Så hur ser eran måndag ut? Bra får jag hoppas! 

Ha det bra måste sticka nu. pusspuss  


Kommentarer
Alexandra

Va kul : ) nu närmar det sig tjejen

2011-01-17 @ 13:24:45
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0