Tankar hit och dit.. :)

Ja nu har jag suttit här i någon timma och kikat på gamla bilder. Man får ju upp en massa tankar om hela sig själv, och de mesta kom väl på mitt hår. Det var blont och fint. Saknar de lite grann faktiskt! Det var så himla fint på sommaren när man var sådär brun och fräsch hahah Vilka tankar man kan ha, usch! :)

Jag vet ju med mig själv att jag inte gillar att få den dära utväxten, de är ju inte så skoj! Sedan nu när jag flyttar, så vem ska då vara min frissa och göra mitt hår? Kanske på tiden att försöka göra de på sig själv? eller inte? HAHA

Vad tycker ni? BLOND, eller NATRULIGT?


Kommentarer
annelie

naturligt blont!;)

2011-01-22 @ 12:16:36
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0