Dagens resumé!!

Denna dag har varit mer än välkommen! Jag har haft fredag i ett X-antal dagar nu. Men äntligen var den härliga fredagen här. Det har varit 4 lååånga jobbiga varma dagar på jobbet. Men nu är jag ledig från hotellet lör&sön. Men skall hoppa in och jobba lite hos Maria. Sedan är jag FREEE! Underbart skönt!

Imorse messade jag min fina vän Sanna och hörde med henne om vi skulle käka ihop efter jag hade skjutsat mylove till stationen. Han är ute o slirar i GBG med ett par vänner. Så fick jag svar tillbaka att jag var såå välkommen hem till Fam. Björnberg på buffé. Och OJ vilken god buffé det var! Massa massa gott! men på tal om annat. HERREGUD! Dom måste nog ha sveriges FINASTE, UNDERBARASTE hus. Jag trodde seriöst att jag kom hem(så som jag har drömt hur mitt hus ska se ut i framtiden). Ah jag finner inga ord. A house to die for!♥

Sedan åkte jag och Sanna hem till mig innan min andra fina vän plockade upp oss. Det blev en liten shopping tur på Maxi. Chocklad, jordgubbar, ost, tomat, melon & dricka. MUMS! Hej diet, hejdå diet! HAHA. Det har ialla fall varit en toppen kväll. Sedan dök ju min 3dje fina vän Jossan upp. Så kul att hon kom, alltid lika trevligt! Bara varit och tagit det lugnt. Så som jag ville ha min fredags kväll! :) Lovly♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0