New day, new week!

Yes idag börjar vi igen! Efter ca 2 veckors uppehåll så är jag stark nog på att köra ett race igen med strikt kost och massa träning. Nu är jag taggad till tusen! Så nu lägger vi i en högre växel! För de är beach 2011 nu som gäller right? ;)

Ni kommer få resultat och bilder i mängder. Men kvalitén på bilderna kommer inte vara sådär jätte bra, iphone 3gs? Ingen höjdare men de får duga tillsvidare.

Vi kör invägningar + mått på fredagar. Träningsupplägg kommer ni få under veckornas gång. Vet inte om jag kommer lägga upp dag för dag eller veckovis. Vad tycker ni är smidigast, roligast och bäst att göra? :) Vad vill ni läsa o veta, skicka en komentar så svarar jag :)

HIT ME!

  



Kommentarer
emelie

kör hårt bryden! ;d

2011-07-04 @ 16:10:15
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0