Andra dagen av tre...

.. som jag är ledig från hotellet. Men har som sagt jag har fullspäckat schema ändå!

Idag vaknade jag på en bra sida. Jag känner mig glad och sprallig. Solen skiner och de gör ju så man får en extra energi :)

Om en lite stund ska jag iväg hem till Jossan och pyssla om henne o hennes syster. Det ska bli riktigt roligt :) Efter det så ska jag nog hem en sväng o fixa lite här i lghten. Vi får ju fint 'sleep over' från Karlskoga! Käraste familjen Fors/Axberg. Då ska ja snosa på lilleman Albin :) 

När Jonna slutar sitt jobb skall jag hem till henne och göra henne fin i håret och sedan käka något ihop :) Det ska bli mysigt! :) Vi får väl se om vi hinner med munkan idag. Men vi är ju så snabba att gå runt sjön så de hinns nog med eller så får vi ta ett extra varv nästa gång ;)

Idag är mylove i Varberg. Han är ute på praktik/jobb nu. Så vi får se när han tycks dyka upp här hemma idag :) Tyckte lite synd om han i morse när han var tvungen att gå upp halv 5. Hua! Vid den tiden var jag heeeelt borta kan ja säga er. haha Man är absolut inte en människa på den tiden av dygnet :)

Nej nu ska jag fixa till mig lite och dra. Hoppas ni har en kanon bra dag idag för det ska minnsan jag ha :)
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0