Inte många men få!

Ilördags bjöd vi hem lite folk hem till oss. En klasskompis till mylove kom förbi med hans tjej och sedan dök Jonna och Jossan upp. Det blev lite drinkar, shots och lite spel. Jag glömde såklart att ta kort med min kamera men Sötan Jonna hade med sin i högsta hugg. Men det blev inte så många bilder tagna men lite ialla fall. Ni får se dom bilderna som jag har kikat in.

Jag tog på mig min festblåsa som jag aldrig har använt tidigare. Så jag invigde denna härliga, supersnygga blåsa denna lördag :) Såhär fin blev jag då!



Här är Jag och fina Jossan♥



En posebild framför min spegel i hallen innan vi stapplade iväg till Sliver ;)
Jossan Jag & Jonna♥







Sedan blev vi kissnödiga påvägen. Jag tyckte ialla fall att jag var smart och klev in i busen medans andra sitter vid vägkanten! HAHAHAH ;D

Vi tre hade de sjukt skoj ute och skrattade väldigt mkt! Tack fina flickor för denna kväll! :) ♥



Kommentarer
Veronica

have2have :)

2011-06-16 @ 21:13:15
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0